Dijous,8 octubre, 2026
IniciA PORTADAActivitats amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient

Activitats amb motiu del Dia Mundial del Medi Ambient

  • La propera setmana el Consorci organitza un programa amb iniciatives dinàmiques en línia per commemorar el 5 de juny

NATURA I MEDI AMBIENT. El proper 5 de juny es commemora el Dia Mundial del Medi Ambient. El Consorci per a la Gestió de Residus del Vallès Occidental organitza un programa d’activitats virtuals per a tota la ciutadania. Malgrat el confinament, l’ens aposta per continuar fent present la cura pel medi ambient a la societat.

El programa es basa en l’organització d’activitats cada tarda a les 17 hores, a través de la plataforma Zoom, que permetrà la interacció dels assistents. Les activitats són les següents:

– Dilluns 1/06: Taller de reciclatge d’oli de cuina en sabó per la roba

– Dimarts 2/06: Aprèn a fer compostatge a casa (xerrada en línia)

– Dimecres 03/06: Taller de reutilització de les càpsules de cafè

– Dijous 04/06:  Vull ser una flor. Conte infantil sobre compostatge

– Divendres 05/06: Aquest residu on va? Sessió informativa sobre separació de residus i resolució de dubtes.

Caldrà inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.

Recordem que el Dia Mundial del Medi Ambient va ser instituït per les Nacions Unides per alertar sobre la degradació ambiental i donar a conèixer les necessitats de preservar i millorar el medi ambient. Es va escollir aquesta data perquè aquest dia s’havia iniciat la Conferència de les Nacions Unides sobre el Medi Ambient Humà, celebrada a Estocolm el 1972, a partir de la qual es va crear el Programa de les Nacions Unides pel Medi Ambient (PNUMA).

- PUBLICITAT -
anun2
previous arrow
next arrow

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- PUBLICITAT -
- PUBLICITAT -
renting
- PUBLICITAT -spot_img
ARTICLES RELACIONATS

El més llegit