REDACCIÓ/SOCIETAT. La indústria de la moda es reuneix a IFEMA del 2 al 4 de febrer en una nova edició de MOMAD Metròpolis, Saló Internacional de Moda. Aquesta fira, organitzada per IFEMA, és el major exponent del sector Moda i Confecció de la Península Ibèrica i, per tant, cita obligada per als professionals que vulguin conèixer les tendències que marcaran la Tardor/Hivern 2018/19 i la Moda Ràpida per a la Primavera/Estiu 2018.
Els pavellons 2, 12 i 14 de Fira de Madrid acolliran aquest esdeveniment, en el qual al voltant de 900 marques, presentaran les seves noves col·leccions als retailers i propietaris d’establiments de moda i cadenes de distribució de tot el món.
L’oferta de MOMAD METROPOLIS es troba sectorizada per tipologia de producte, incloent des de col·leccions de festa, a propostes de sport, casual, Moda en Pell, o signatures d’alta gamma en Espai Metre. També compta amb marques de Moda Sostenible, propostes per a Home i Complements.
En aquesta edició s’incorpora com a novetat l’àrea MOMAD 4.0, amb solucions innovadores pel Retail.
Així mateix, el saló acull la passarel·la MOMAD Catwalk, en la qual mostraran les seves propostes 50 signatures participants en la fira.
Més informació:
Nuria de Miguel
Jefe de premsa
Tel.: 91 722 50 98/627 70 61 49
Ana Baschwitz
StilKommunikation
Tlf. 646 928 517
Helena Valera
Premsa Internacional
Tel.: 0034 91 722 51 74
evalera@ifema.es