Ahir al vespre van començar les tasques de buidatge del llac del parc de les Morisques. Segons informa l’Ajuntament, aquesta actuació té com a objectiu netejar i desinfectar el fons i, per tant, s’allargarà uns dies. Entre avui i demà es deixarà el llac buit, amb la finalitat d’assecar els llots i que sigui més efectiva la seva retirada.
A continuació, entre dimecres i dijous es realitzaran les tasques de neteja. Una vegada finalitzades, es tornarà a omplir el llac, amb la previsió que el cap de setmana torni al seu nivell d’aigua habitual.






