POLÍTICA. Des de JuntsxCatalunya Sant Quirze volem agrair públicament les felicitacions rebudes per part de totes les persones que es van acostar aquest diumenge a la nostra carpa informativa del parc de les Morisques a parlar amb tots els membres de la nostra candidatura allí presents. Tal i com ens va demanar el President Puigdemont, la nostra és una candidatura oberta, integradora, transversal, compromesa amb la gent de Sant Quirze i amb la plena sobirania de Catalunya.
Moltes gràcies pel suport al to positiu i constructiu de la nostra campanya, i per les moltes mostres de rebuig als atacs personals que està rebent la nostra candidata a alcaldessa, Míriam Casaramona
En quant a les consultes rebudes -ben o mal intencionades- sobre eventuals pactes postelectorals a #SQV, comuniquem als veïns i veïnes que la prioritat de la nostra candidatura òbviament serà sempre la de pactar amb forces polítiques que garanteixin que al poble hi hagi un govern plenament sobiranista. En aquest sentit, lamentem que no se’ns volgués donar la possibilitat de fer aportacions per consensuar el contingut del document que havia de ser compartit amb la resta de forces i entitats independentistes de Sant Quirze.
Finalment, convidem a tota la ciutadania a assistir al debat que hi ha organitzat aquest proper dijous a les 19.30h a La Patronal entre les diferents candidatures que concorren a aquestes eleccions municipals. Allí podreu escoltar de nou, i directament de la nostra candidata, totes les nostres propostes per millorar el nostre poble.
A SANT QUIRZE ARA TOCA MÍRIAM CASARAMONA
#SantQuirzeenPositiu
#SeremBonGovern
#SantQuirzedelesPersones
#SQV #LesFonts #FentPoble