Sota el lema “Surt al carrer, viu el comerç”, la campanya posa en valor el model de comerç de proximitat
- La Direcció General de Comerç, a través del Consorci de Comerç, Artesania i Moda (CCAM), i amb el suport de la Direcció General de Difusió, impulsa aquesta campanya institucional que vol promocionar el comerç urbà i reforçar el seu paper com a eix vertebrador del territori.
- Sota el lema “Surt al carrer, viu el comerç”, la campanya posa en valor el model de comerç de proximitat, des d’un punt de vista experiencial i ofereix un total de catorze anècdotes que podrien sorgir de la vida real i quotidiana dels comerços i que parteixen de la pròpia gent
- #comerçincreïble és una campanya integral que s’articula a través de diferents formats i suports de comunicació tant gràfics, audiovisuals, com digitals.
REDACCIÓ/ECONOMIA. La Generalitat de Catalunya a través de la Direcció General de Comerç del Departament d’Empresa i Coneixement, i amb el suport de la Direcció General de Difusió del Departament de Presidència, endega demà la campanya institucional #comerçincreïble, que vol promocionar el comerç urbà i reforçar el seu paper com a eix vertebrador del territori.
Sota el lema “Surt al carrer, viu el comerç”, la campanya posa en valor el model de comerç de proximitat, des d’un punt de vista experiencial. La campanya ofereix un total de catorze anècdotes que podrien sorgir de la vida real i quotidiana dels comerços i que parteixen de la pròpia gent: Gent que compra, gent que ven, gent que viu i que conviu. Perquè sense gent, el comerç mai podria ser increïble.
#comerçincreïble és una campanya integral que s’articula a través de diferents formats i suports de comunicació tant gràfics, audiovisuals, com digitals. Una campanya integral que estarà present a la televisió, a premsa escrita, a la ràdio, a mitjans digitals i en cartelleria física a l’exterior.
Amb un plantejament proper, jove i modern, la campanya ha estat ideada i dirigida pel creatiu barceloní Kike Doatis, amb el suport del realitzador independent Edgar Lledó i del director d’art Gabriel Silveira.
La producció està protagonitzada per diferents artistes, com el coreògraf i ballarí de claqué Sharon Lavi; els rapers Eloi Costa i Ismael Muñoz; el cantant d’òpera Jordi Clos, o la malabarista Maria Villate. Per a les localitzacions dels espots s’ha comptat amb comerços reals de Barcelona: la llibreria Re-Read de Muntaner, la fruiteria Mon Fruit, la botiga de roba Santa Eulàlia i la sabateria Casas de la Rambla de Catalunya.
La campanya #comerçincreïble va destinada al conjunt de la població catalana, i també al propi sector, que esdevé protagonista de la campanya amb l’objectiu de donar-li suport i retre-li un reconeixement.
La directora general de Comerç, Muntsa Vilalta, presentarà la campanya al sector el proper dilluns 20 de març en el marc de la celebració de la Setmana del Comerç, una iniciativa que organitza la Generalitat per aportar coneixement al sector i apropar al ciutadà la importància del comerç en el model de país. Aquesta és una iniciativa pionera i de país que tindrà lloc del 20 al 26 de març a tot Catalunya, amb l’objectiu d’apropar al sector, especialment al comerç urbà i de proximitat, eines per millorar la seva competitivitat i esdevenir un espai de debat i intercanvi de coneixement.
Més informació a www.ccam.cat/ca/Cos/areesactuacio:comerc:setmana_comerc_2017