slider cabecera autocares fuentes logo
slider cabecera autocares fuentes 3
slider cabecera autocares fuentes 2
slider cabecera autocares fuentes 1
Inici » a-ultimesnoticies » Comunicat de FAADA sobre la mort de Sota a mà de la Guàrdia Urbana de Barcelona
sliderdiari DENTAL-SANT-QUIRZE1
baner3 930x350-2
sliderdiari Rebost-de-Vallsuau1
Sliderdiari segurosbilbaodef1
sliderdiari Autocares-Fuentes-actual1
sliderdiari-Art typing1
sliderdiari immo sq1
sliderdiari-Taller C58 1
sliderdiari Infinity1
slider portada 600x194 mis finques

Comunicat de FAADA sobre la mort de Sota a mà de la Guàrdia Urbana de Barcelona

• Sol·licitarem informació oficial sobre l’actuació duta a terme i ja estem investigant els fets.

NATURA.  Barcelona, desembre 19, 2018. Des de FAADA lamentem profundament l’actuació duta a terme per agents de la Guàrdia Urbana que ahir va acabar amb la vida de Sota, companya de Tauri un noi en situació de sense sostre. A través del nostre projecte #MillorsAmics i amb l’ajuda de voluntaris, estàvem en procés d’avaluar el seu vincle per a proporcionar-los a tots dos l’ajuda necessària.

Aquest tràgic final, que ha portat a la mort d’un animal per defensar i protegir al seu company, posa en relleu la falta de formació i maneig dels cossos policials en general, i en aquest cas de la Guàrdia Urbana de Barcelona. També queda constatat que falten protocols adequats per a gestionar les actuacions amb animals en la via pública, alguna cosa que ha de solucionar-se urgentment.

Com a entitat de protecció animal sol·licitarem informació oficial sobre l’actuació duta a terme; paral·lelament ja estem investigant els fets, contactant amb els testimonis que van presenciar l’actuació per a així efectuar les accions corresponents.

2018-12-20

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Diari Sant Quirze