Inici » a-ultimesnoticies » Comunicat de Junts per Sant Quirze-ERC

Comunicat de Junts per Sant Quirze-ERC

POLÍTICA. La candidatura municipal de JUNTS per SANT QUIRZE- ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA va decidir, en Assemblea de les seves adherides celebrada el passat dia 4, iniciar una ronda de contactes amb la resta de candidatures que van concórrer a les passades eleccions municipals,  de cara a la pròxima constitució del nostre Ajuntament.

Com a llista més votada, JUNTS per SANT QUIRZE- ERC assumeix la iniciativa per tal de conversar amb totes les altres opcions amb ànim d’iniciar un mandat que ha de ser de consens i de treball conjunt entre tots els grups municipals i forces polítiques del nostre poble, independentment de les responsabilitats que es desprenguin de la conformació del nou Ajuntament el proper 15 de juny.

Amb aquest objectiu doncs, la nostra Assemblea va acordar constituir una comissió per dur a terme la ronda de contactes esmentada; alhora, es va decidir iniciar-la amb una reunió amb la candidatura de Sant Quirze-En Comú Podem amb l’objectiu d’analitzar, conjuntament, la possibilitat de reeditar el pacte del mandat que acabem d’esgotar (2015-2019) i que JUNTS per SANT QUIRZE – ERC ha valorat satisfactòriament.

Junts per Sant Quirze

Pau Casals 16

08192 Sant Quirze del Vallès

@JuntsSQV