Dijous,25 abril, 2024
IniciA PORTADACOMUNICAT DE JUNTS PER SANT QUIRZE-ERC ARRÀN LA SIGNATURA DEL DOCUMENT "COMPROMÍS...

COMUNICAT DE JUNTS PER SANT QUIRZE-ERC ARRÀN LA SIGNATURA DEL DOCUMENT “COMPROMÍS AMB LA REPÚBLICA” DE L’ANC

POLÍTICA. JUNTS PER SANT QUIRZE- ESQUERRA REPUBLICANA DE CATALUNYA ha signat el document de “Compromís amb la República” impulsat per l’ANC de Sant Quirze. La signatura va fer-se en el marc de l’acte celebrat dimecres a La Patronal i organitzat per l’Assemblea.

Volem doncs, en primer lloc, agrair i felicitar  a l’ANC de Sant Quirze per  l’esforç i la dedicació abocada a l’organització d’ aquest acte. En plena campanya per a les eleccions municipals l’Assemblea ha demostrat – una vegada més – la seva implicació amb el poble i el país.

D’altra banda, hem de posar de manifest la falta de respecte de la candidatura de JUNTS per CATALUNYA, que no va assistir a l’esdeveniment i per tant no va signar el manifest de “Compromís amb la República”. Aquesta falta de respecte es fa evident, en primer terme,  envers la pròpia ANC com organitzadora de l’acte. Però  l’absència de la Miriam Casaramona  (cap de llista de Junts per Catalunya) a l’acte d’ahir, es un menyspreu cap els veïns i veïnes que tenen el dret a saber el grau de compromís de la seva candidatura en relació a la implicació en la construcció de la República des del nostre poble.

Està clar doncs, que la Miriam Casaramona prefereix situar-se en la inconcreció i no posicionar-se clarament en relació al compromís de “no de fer pactes municipals amb les forces polítiques que va aprovar el 155” que propugna el document de l’ANC. Dit d’altra forma, creiem que la candidatura de Junts per Catalunya ha llençat un clar missatge : l’alcaldia bé val un pacte amb Ciudadanos.

Pel contrari, la nostra candidata de JUNTS per SANT QUIRZE- ERC va ser clara en la seva intervenció. L’Elisabeth Oliveras va manifestar que “mai podem entendre’ns amb qui va imposar una intervenció del nostre país i té a catalanes i catalans a l’exili o a la presó per les seves idees”.