Divendres,19 abril, 2024
IniciA PORTADAComunicat de la Secció Sindical CCOO Ajuntament Sant Quirze del Vallès

Comunicat de la Secció Sindical CCOO Ajuntament Sant Quirze del Vallès

CCOO demana tornar a prioritzar el teletreball els 5 dies a la setmana

SOCIETAT/POLÍTICA.  La Generalitat de Catalunya s’ha vist obligada a adoptar un seguit de mesures de contenció de l’activitat laboral i social i en matèria de salut pública per aturar la transmissió del virus de la COVID-19. Aquestes mesures inclouen la recomanació de prioritzar el teletreball i les reunions telemàtiques, reduir els desplaçaments i l’activitat social en general. D’altra banda el Consell de Relacions Laborals (CRL) ha aprovat una declaració que recorda a les empreses i persones treballadores la prioritat de fer teletreball amb l’objectiu de limitar la mobilitat de les persones per tractar de frenar el ritme de contagis per la COVID-19, d’acord amb les resolucions de les autoritats sanitàries.

Per la qual cosa aquesta secció sindical insta a l’ajuntament  a assumir la responsabilitat indispensable en aquests moments cabdals per garantir el control de la pandèmia. Això suposa retornar al treball a distància de tota la plantilla tots els dies de la setmana, salvaguardant els serveis essencials.

D’altra banda per al personal que no pugui teletreballar instem es posin en marxa fórmules de reorganització i flexibilitat horària per minimitzar riscos.

CCOO a l’ajuntament defensa la necessitat de garantir la prestació de tots els serveis públics perquè la situació general així ho requereix. Aquesta prestació, però, s’ha de fer amb totes les garanties sanitàries i preventives necessàries!

Demanem a la corporació local un acte de responsabilitat.

Secció Sindical CCOO