Inici » a-ultimesnoticies » Comunicat de Xarxa de Suport de Sant Quirze del Vallès a les persones vulnerables

SOCIETAT. Un grup de joves solidaris del poble, Xarxa de Suport de Sant Quirze del Vallès, ens envía un comunicat en el que s’ofereixen per ajudar a les persones que ho necessitin, vulnerables davant el coronavirus, a fer encàrrecs, passejar gossos, anar a la farmàcia o qualsevol necessitat que tingueu per estar malalts o ser persones grans amb salut dèbil.

Una bona iniciativa la d’aquest grup de joves, que amb la seva solidaritat, ens dona un raig d’esperança en que en la nostra societat encara hi ha persones que es preocupen per els demés. Enhorabona; una iniciativa exemplar!

Podeu contactar amb ells als telèfons:

• 685 350 270 Joana
  • 699 548 803 Arnau

Ah, i també si algú vol col·laborar amb aquest col·lectiu, no dubteu en trucar a qualsevol d’aquests telèfons o escriure un correu a: sqvsolidari@protonmail.com.

2020-03-14
promo primera vinyeta vida (1)
seguros Bilbao nuevo renting febrero 202202_Carta_agente_cast_SB_05
seguros-bilbao-2