JAVI QUINTANO
3/12/2024 | 13:50:32
Tu llegeixes gratis, però la informació vol hores. Si t’agrada el què llegeixes, anuncia’t o associa’t i fes possible que seguim publicant.
El Diari Sant Quirze ha posat en marxa una campanya publicitària solidària per donar suport als nens i nenes afectats per la DANA a la zona de València. La iniciativa destinarà un 10% dels ingressos a projectes que ajudin a pal·liar l’impacte psicològic i material que aquest desastre natural ha provocat en la infància. Aquesta és la segona vegada que el Diari fa una iniciativa d’aquest estil. La primera va ser el mes de juliol, quan va destinar 500€ per a la franja de Gaza a través de la ONG Ateneu del Món.
Una quota única de 50 euros
La campanya, que ja està en marxa, ofereix als comerços de Sant Quirze la possibilitat de participar per una quota única de 50 euros (+iva), que inclou visibilitat setmanal a les plataformes digitals del Diari Sant Quirze i La Mussolera en paper durant tot el mes de desembre. Els establiments adherits podran, a més, descarregar un cartell personalitzat per col·locar-lo als seus aparadors i mostrar així el seu compromís amb la causa. Com més aviat s’adhereixin els comerços, més gran serà la seva presència en la campanya.
El comerç local de Sant Quirze, reconegut per la seva solidaritat en altres ocasions, se suma una vegada més a una acció que no només ajuda als més vulnerables, sinó que també posa en valor el teixit comercial de proximitat. Aquesta campanya especial de Nadal busca ser un exemple de com la col·laboració entre persones i negocis pot generar un impacte real en moments de necessitat.
Per a més informació o per adherir-se a la campanya, els interessats poden contactar amb el publicitat del Diari Sant Quirze a través del whatsapp 669 30 98 73.
Educo, 30 anys treballant per la infància
Els fons recaptats es canalitzaran a través de l’ONG Educo, que ja està treballant a les zones més afectades amb activitats com colònies educatives i suport a escoles, biblioteques i altres entitats socials. Ha habilitat espais temporals per garantir la continuïtat educativa, com poliesportius i biblioteques, i ha impulsat colònies perquè els infants puguin recuperar l’estabilitat emocional lluny del caos. A més, ha subministrat aliments i materials essencials en una primera fase i proposa mesures per mantenir l’accés al menjador escolar i assegurar el suport psicològic per als infants i les seves famílies.
Amb experiència en altres emergències, com el volcà de La Palma, Educo reafirma el seu compromís amb la infància, aplicant la seva experiència per garantir que els més petits puguin reprendre la seva vida amb dignitat i esperança.
A més, la campanya té un impacte doblement positiu, ja que l’ONG prioritza l’ús del comerç local de les zones afectades per proveir-se de recursos. Aquesta decisió contribueix també a la recuperació econòmica de petits negocis que han patit greus pèrdues.