Andorra va acollir els Campionats d´Europa de Patinatge Artístic entre els dies 31 d’agost i 10 de setembre. Aquests Europeus han rebut un total de 273 patinadors, entre els quals s’inclouen els millors d’Europa.
El patinador santquirzenc Ferran Clavero s’ha proclamat campió d’Europa en la categoria juvenil, amb una puntuació total de 164,24 punts amb els seus dos discs, i una diferència de quatre punts respecte el segon classificat.
Aquest triomf se suma al del Campionat de Barcelona, Espanya i la World Cup, arrodonint així una temporada d’or.
Segons la seva entrenadora, Bea Artiel “ha estat una gran temporada i ha treballat molt per aconseguir aquests resultats, malgrat haver estat lesionat. Ara descansa dues setmanes per tornar a preparar la temporada de 2023. Estem molt orgulloses d’ell”.