-
Molt Jazz a la Setmana de l’Eròtica
-
Les Pomes d’Eva plat fort de la Setmana de l’Eròtica
CULTURA / MÚSICA. Un any més, el Centre Cívic Can Deu organitza la Setmana de l’Eròtica, cinc dies d’activitats que ens endinsen en el món de l’erotisme i el sexe a través de perspectives i enfocaments diversos. Del 2 al 9 juliol, l’equip de la Plaça de la Concòrdia organitza el tradicional cicle d’activitats que volen aprofundir en el món de l’erotisme i el sexe a través de perspectives i enfocaments diversos, per a trencar tabús i despertar l’interès de la societat.
El dia 09 de juliol, Eva’s jazz quartet presentarà el seu llibre i tocarà en viu en el Centre Cívic Can Deu (Barcelona) on, no sols hi haurà música en directe sinó que també es llegiran fragments dels contes. El concert es pot veure en directe i també via Streaming!
L’artista Eva Pérez Benages versiona els clàssics del jazz que apareixen en diferents moments de la seva novel•la. D’aquesta manera s’estableix un fil conductor que engloba les dues obres, la musical i literària, i es converteix en una doble experiència que captiva els sentits. Erotisme i jazz, Les Pomes d’Eva , contes i música de caire eròtic per a adults. Cançons per escoltar mentre et deixes seduir per la lectura. La formació interpreta estàndards del jazz, la bossa nova, el jazz manouche, la cançó francesa i el funk i algun tema propi, a més dels temes de l’àlbum Les Cançons de les Pomes d’Eva.