Slider
Slider
Inici » a-ultimesnoticies » “GIVING TUESDAY, Avui si”. AVAN
Slider

“GIVING TUESDAY, Avui si”. AVAN

AVAN: Avui GivingTuesday: Ajuda’ns a comprar una furgoneta!

Entra aquí i fes el teu donatiu. Avui és el dia

 

Què és #GivingTuesday?

  • #GivingTuesday és el dia 28 de novembre, un dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials.

#GivingTuesday és un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L’objectiu és dedicar un dia a tot el món, aquest any el 28 de novembre, a celebrar l’acció de donar, ja siguin aliments, diners, temps (voluntariat), objectes de segona mà, etc. Unir-se és molt senzill: només calen ganes de fer un món millor, donar un cop d’ull a les causes de #GivingTuesday i decidir què faràs o a qui donaràs. 

#GivingTuesday és el dia 28 de novembre, un dia mundial dedicat a donar i col·laborar amb causes socials.

Utilitzant el hashtag #GivingTuesday com a instrument per difondre aquesta idea a les xarxes socials, es busca mobilitzar a tots els ciutadans, famílies, organitzacions i empreses per a que contribueixin en aquest dia mundial de la donació, amb l’objectiu final d’expandir la solidaritat els 365 dies de l’any.

En aquesta web hi trobaràs totes les iniciatives i projectes amb els que pots col·laborar, així com idees per ajudar-nos a difondre el #GivingTuesday a través de les xarxes socials (TwitterFacebook i Instagram) i en el teu entorn familiar o de treball.

La idea del #GivingTuesday va sorgir de l’ONG 92Y Street de Nova York, dedicada durant més de 100 anys a les obres socials, i de la Fundació de les Nacions Unides, que ha aportat la seva experiència en l’estratègia i la difusió de projectes solidaris.

Al 2012 es crea als Estats Units el moviment #GivingTuesday (dimarts per donar) com a alternativa als dies previs, coneguts com a Black Friday i Cyber Monday, que promouen compres abans del Nadal. Durant la seva primera edició, milers d’organitzacions i persones es van unir per col·laborar en accions solidàries.

El primer any a Espanya es van recaptar més de 400.000 €, i al segon més de 550.000, destinats a més de 300 projectes socials

Al 2014 #GivingTuesday va créixer i es va expandir a altres països (Canadà, Austràlia, Singapur), començant a convertir-se en un moviment global. I va néixer la seva versió en espanyol, Un Día Para Dar, als països de llengua castellana. Es va consolidar a nivell mundial i més de 35.000 organitzacions de 68 països van participar en la campanya, aconseguint un gran impacte als mitjans gràcies al volum dels projectes llançats, la captació de fons i les hores de voluntariat dedicades.

#GivingTuesday va arribar per primera vegada a Espanya en 2015, aconseguint un total de 405.000€ destinats a més de 260 projectes socials, i 982 persones van donar sang per primera vegada. El moviment va tenir una repercussió en mitjans molt elevada i va aconseguir ser trendic topic durant 5 hores.

En 2016, el segon any del moviment al nostre país, encara va ser millor! Es va aconseguir un total de 558.617 € destinats a 321 projectes socials, i vam comptar amb 1.379 donants de sang. A més, #GivingTuesday va ser trending topic durant 8 h 30 min.

Col·labora amb GivingTuesday i descobreix la inigualable sensació de donar!

 

2017-11-28

Deixa un comentari

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies

Diari Sant Quirze

↑ Grab this Headline Animator