REPORTATGES. Sant Quirze del Vallès compta amb un nou establiment al carrer Estrella núm. 44, especialitzat en articles per a la llar.
Una macro botiga de 600 m² on es poden trobar més de 5000 articles i accessoris.
Hiper Casa 21, no és una casa qualsevol!
Té tot el que es necessita per la llar.
Com anteriorment era una botiga de llum i llums, han conservat aquesta part per a posar l’aparador de plafons de LED.
Més endavant també incorporaran els llums de sostre i tauleta.
A Hiper Casa 21 es poden trobar tota mena d’articles per il·luminació, papereria, mascotes, jardí, ferreteria i mobles.
Petit electrodomèstic, parament de cuina, articles de neteja, emmagatzematge, roba per la llar, llençols, edredons, fundes nòrdiques, cabdells de llana amb una gran varietat de colors i coixins de totes mesures.
Hiper Casa 21 compte amb una àmplia gamma de complements per al bany, amb tovalloles, catifes, accessoris de bany. Encens i espelmes aromàtiques.
Una gran varietat d’articles per a la seva festa! I Gas Heli per a inflar els globus!
Sempre tenen una promoció disponible per a clients.
Ara per una compra superior de 10 €, regalen una ampolla de vi Castrell amb D.O.
Per una compra superior a 15 €, dues ampolles, fins a final d’existències
Per mostrar la següent publicitat de Diari Sant Quirze a la botiga es podrà gaudir d’un 5% de descompte:
I per descomptat amb totes les mesures anticovid:
- Gel higienitzant + guants d’un sol ús de vinil.
- Distància de seguretat mínima de 2 metres.
- Ventilació en cada 45 minuts amb extractor d’aire industrial.
Hiper Casa 21
C/ Estrella 44. (Antiga Botiga ÒPTIMA LLUMS)
08192. Sant Quirze del Vallès. 685917639
Horari: De dilluns a dissabtes: 9:30-14:00 15:00-21:00