slider cabecera autocares fuentes logo
slider cabecera autocares fuentes 3
slider cabecera autocares fuentes 2
slider cabecera autocares fuentes 1
Inici » a-ultimesnoticies » Juli Fernàndez, d’ERC Sabadell: “Oblidem el Quart Cinturó, projecte caducat i caduc”
sliderdiari DENTAL-SANT-QUIRZE1
baner3 930x350-2
sliderdiari Rebost-de-Vallsuau1
Sliderdiari segurosbilbaodef1
sliderdiari Autocares-Fuentes-actual1
sliderdiari-Art typing1
sliderdiari immo sq1
sliderdiari-Taller C58 1
sliderdiari Infinity1
slider portada 600x194 mis finques

Juli Fernàndez, d’ERC Sabadell: “Oblidem el Quart Cinturó, projecte caducat i caduc”

  • ERC descarta la Ronda Nord tant de Sabadell com de Terrassa, i la Ronda Est de Sabadell, i aposta per la connexió de l’actual Ronda Oest amb la carretera de Castellar i pel perllongament de la línia S-2 dels FGC

POLÍTICA. Esquerra Republicana defensa que la caducitat de l’expedient ambiental del tram Terrassa-Granollers del Quart Cinturó és una oportunitat per descartar definitivament la construcció de l’autovia orbital, projecte que titlla de “desarrollista”, i per apostar decididament per la connexió ferroviària amb Granollers. Pel que fa a l’accés a Castellar del Vallès, els republicans volen prioritzar la connexió de la Ronda Oest de Sabadell amb la carretera de Castellar (la B-124) i perllongar la línia S-2 dels FGC fins al municipi veí. ERC també defensa que la Ronda Nord tant de Sabadell com de Terrassa i la Ronda Est de Sabadell tampoc tenen sentit perquè no responen a necessitats reals ni són compatibles amb la mobilitat sostenible, i aposta pel transport públic i per la bicicleta.

Cop de carpeta

Juli Fernàndez, candidat republicà del Vallès Occidental el 14-F, ha dit: “Per tercera vegada, el govern central ha deixat caducar l’expedient ambiental del tram Terrassa-Granollers; ha estat incapaç de tramitar-ne l’estudi informatiu abans que aquest deixi de ser vàlid.

Prou: donem-hi un cop de carpeta definitiu. Oblidem-nos per sempre del Quart Cinturó,un projecte caducat i caduc nascut del desarrollisme franquista que trinxa el Vallès innecessàriament. Diguem clarament que una via de gran capacitat no encaixa en els estàndards actuals de respecte al medi ambient, en l’emergència climàtica. Evidentment, a la comarca hi ha necessitats de mobilitat, però la resposta ha de ser una altra: connexió de la C-58 amb la B-124, FGC fins a Castellar, tren fins a Granollers, transport públic, bici.

I exigim, també, que els trams ja construïts de la B-40 depenguin de la Generalitat”. Altres propostes en infraestructures dels republicans són la priorització de l’estació Can Llong de Rodalies de Catalunya, i la priorització, també, de la xarxa ciclista, tant la interna de Sabadell com la supramunicipal, amb incidència en les connexions amb Castellar i Barberà del Vallès i Santa Perpètua de Mogoda. ERC també planteja que s’afavoreixi la integració urbana de la carretera N-150 entre Sabadell i Terrassa com una via principal i no secundària de comunicació entre les dues cocapitals de la comarca, i que tots els recursos de l’estat espanyol s’inverteixin preferentment en la xarxa ferroviària, mentre que les millores en la xarxa viària es facin des de la Generalitat.

2021-01-29
02_Carta_agente_cast_SCO_03
Hiper-Casa-21-slider s.bilbao
previous arrow
next arrow

Deixa un comentari

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies

Diari Sant Quirze

↑ Grab this Headline Animator