Dilluns,15 juny, 2026
IniciA PORTADAJunts per Sant Quirze convoca assemblees obertes a l'octubre i al novembre

Junts per Sant Quirze convoca assemblees obertes a l’octubre i al novembre

POLÍTICA/JUNTS PER SANTQUIRZE.  Junts per Sant Quirze farà sengles assemblees obertes el 23 d’octubre i el 22 de novembre per definir el model de futur i seguir construint la República a través de la feina al poble, pel poble i del poble.

Nascuda el 2010, la formació de les esquerres independentistes a Sant Quirze és un projecte transversal i participatiu que aglutina ERC, persones independents i àmbits propers a la CUP, que manté la seva pràctica de convocar periòdicament assemblees obertes a tota la ciutadania. Ho ha fet al llarg d’aquests anys per explicar l’acció del grup municipal, del govern o per retre comptes davant el veïnat.

Ara, amb les eleccions municipals de la primavera vinent en l’horitzó, Junts torna a convocar al veïnat de Sant Quirze per tal d’escoltar propostes, enfortir el projecte a través de l’esperit crític i establir la línia d’actuació pel futur sota el convenciment que la República serà una realitat i ha de tenir arrels sòlides en el territori.

Aquestes dues assemblees obertes tindran lloc a la casa Vila Puig (carrer Pintor Vila Puig 45) el dimarts 23 d’octubre i el dijous 22 de novembre, ambdues a un quart de nou del vespre.

La participació és oberta a tothom que comparteixi els valors d’esquerres i republicans per a Sant Quirze i per Catalunya.

- PUBLICITAT -
anun2
previous arrow
next arrow

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- PUBLICITAT -
- PUBLICITAT -
renting
- PUBLICITAT -spot_img
ARTICLES RELACIONATS

El més llegit

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies