slider cabecera autocares fuentes logo
slider cabecera autocares fuentes 3
slider cabecera autocares fuentes 2
slider cabecera autocares fuentes 1
Inici » a-ultimesnoticies » Les trucades al 012 costaran un 50% menys de mitjana a partir de l’1 de gener
sliderdiari DENTAL-SANT-QUIRZE1
baner3 930x350-2
sliderdiari Rebost-de-Vallsuau1
Sliderdiari segurosbilbaodef1
sliderdiari Autocares-Fuentes-actual1
sliderdiari-Art typing1
sliderdiari immo sq1
sliderdiari-Taller C58 1
sliderdiari Infinity1
slider portada 600x194 mis finques

Les trucades al 012 costaran un 50% menys de mitjana a partir de l’1 de gener

  • El telèfon d’atenció ciutadana de la Generalitat aplicarà una tarifa plana i totes les consultes telefòniques tindran un cost fix equivalent a una trucada nacional de 160 segons, independentment de la seva durada
  • La mesura recull les demandes ciutadanes i de diverses institucions cabdals del país, com el Síndic de Greuges
REDACCIÓ/SOCIETAT.  Els usuaris que facin una consulta al 012 veuran reduït un 50% de mitjana el cost de la seva trucada a partir de l’1 de gener de 2017. Les noves tarifes del telèfon d’atenció ciutadana de la Generalitat de Catalunya estableixen un cost fix equivalent al d’una trucada nacional de 160 segons, independentment del temps que duri. L’import variarà segons les tarifes que cada companyia apliqui en els seus contractes de servei per a una trucada de 160 segons.
També a partir de l’1 de gener, el telèfon 932 142 124 substituirà l’actual 902 400 012 per a les trucades que es facin des de fora de Catalunya.
Aquesta mesura, que ja es va anunciar en la compareixença del secretari de Difusió i Atenció Ciutadana i el director general d’Atenció Ciutadana a la Comissió d’Afers Institucionals del Parlament de Catalunya de 16 de novembre passat, recull les demandes que formulava la ciutadania així com diverses institucions cabdals del país, com el Síndic de Greuges.
El 012 és el servei telefònic d’informació general administrativa adreçat a la ciutadania. Amb els anys s’ha anat transformant en una plataforma multicanal que gestiona l’atenció ciutadana amb una visió de futur, omnicanal, capaç d’integrar-hi qualsevol canal de comunicació i establir una xarxa de serveis d’atenció telefònica des d’un únic número de telèfon. Actualment el 012 ofereix atenció de més de 70 serveis especialitzats, per telèfon i també per missatgeria instantània, amb Telegram.
La integració de serveis, la modernització de la gestió, els protocols d’atenció, els plans de formació, l’automatització racional, l’especialització, la monitorització del sistema i la corresponsabilitat defineixen l’actual servei d’atenció del 012 de la Generalitat de Catalunya.
L’atenció i la gestió d’un gran nombre de serveis des d’un únic número de telèfon implica recursos tecnològics i professionals de primer nivell per poder prestar aquest servei amb garanties i oferint la màxima qualitat.  Mitjançant concurs públic, el servei el presta una empresa especialitzada que hi aporta la tecnologia i els recursos humans. El contracte té actualment un cost, a càrrec dels pressupostos de la Generalitat, de 3,3 milions d’euros anuals. Durant l’any 2016 s’han atès més d’un milió de consultes i l’índex de satisfacció dels usuaris és de 4,67 sobre 5.
2017-01-02

1 comentari

  1. No he entes res.
    Diu un 50% menys del que costaban pero no diu quand costara ara una trucada de 16o segons i no diu el que costaba, per exemple una de 40 segons per saber si hi ha estalvi real amb una trucada curta o totes tenen de ser llaguers per estalvi alguna cosa.

Deixa un comentari

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies

Diari Sant Quirze

↑ Grab this Headline Animator