SOCIETAT. L’Oficina d’Atenció Ciutadana de l’Ajuntament continua oferint cita prèvia per concertar visites. Les persones que hagin de realitzar algun tràmit que requereixi assistència presencial, podran sol·licitar dia i hora de visita mitjançant aquest enllaç. També es pot trucar al 93.721.68.00. D’aquesta manera, s’evita que un gran volum de ciutadans/es es pugui concentrar a l’OAC i que les visites s’organitzin d’una manera més pautada i controlada.
L’horari de l’OAC fins al 14 de setembre és el següent:
Dilluns, dimecres i divendres, de 8.30 a 14 hores
Dimarts i dijous, de 8.30 a 19.30 h
Recordem també que la majoria de tràmits es poden realitzar en línia. Les persones que disposin del certificat electrònic podran gestionar aquestes sol·licituds de manera àgil i ràpida. Aquelles que no en disposin, poden activar-se l’IdCAT Mòbil al moment, de manera que mitjançant el mòbil i contrasenyes d’un sol ús poden tramitar diverses gestions. Així, els tràmits en línia permeten gestionar una llicència d’obres, una inscripció a un procés de selecció, sol·licituds d’ocupació de via pública, etc. Altres tràmits, com pagaments, etc, ni tan sols requereixen de sistema d’autenticació.