JAVI QUINTANO
5/10/2023 | 10:00:32
Fa uns mesos que vaig conéixer la Marta, que acabava de posar una Clínica Dental a Sabadell, a toca de l’estació de la Plaça Major. Es va enterar que jo estava intentant tirar endavant un Diari i ràpidament va pensar en posar publicitat, per donar-se a conéixer. M’explica que en aquests primers 6 mesos ha tingut molt bona acollida. Ella té una família molt nombrosa, i sempre hi ha alguna mare o pare de la classe dels seus fills que la para o l’escriu per portar-li algun familiar a la consulta. També la recomanació boca-orella li ha portat molta gent.
Un equip i un equipament que permet tots els tractaments
A la seva Clínica hi treballen totes les especialitats: general, conservadora, pròtesi, ortodòncia, cirurgia, regeneració òssia, maxil·lofacial, etc. M’explica que té un equip que ho fa possible (la Dra. Judit Llistar, el Dr. Ramon Boncompte, el Dr. Borja Espona, el Dr. Tarek Traboulsi i la Dra. Anna Monill) i també uns equips que ho permeten. En concret, tenen una màquina CBCT que funciona mitjançant una tecnologia capaç d’obtenir imatges en tres dimensions de les dents i els ossos maxil·lars. És una màquina que permet diagnòstics fiables 100%, més enllà de la tradicional radiografia. De fet, és una màquina que els ajuda en un àrea que també treballen: els tractaments per millorar la son, quan està dificultada per l’apnea o els roncs. Amb aquesta màquina poden fer un tac de faringe, un estudi del son i un escàner 3D.

Els pacients són família
M’explica que entre els seus pacients té moltíssims nens i nenes i també gent gran. Atèn les famílies senceres: des de la néta fins a l’àvia, el pare, el veí… “Pels nens necessites una sola cosa: la paciència. Comences i al cap d’una estona pares, i un cop i un altre. Al final, els pares i mares queden eternament agraïts de com els atenc. Ahir tenia cinc paquets de bombons de pacients… els pacients per mi són família: em preocupo per ells, els conec, els pregunto… Sempre penso: què faria si fos el meu fill?, què faria si fos el meu pare?… doncs faig el mateix amb els pacients”.
Confiança, amabilitat i efectivitat
La veritat és que la Marta transmet molta passió i empatia, i encara que sempre té feina, t’atèn com si no existís ningú més. Suposo que això és el què els seus pacients noten. I per això ho han deixat palès a les ressenyes de Google. Crida molt l’atenció que té més de 40 ressenyes i totes amb cinc estrelles: “La feina feta als meus fills ha estat excel·lent, sobretot per a la meva filla que tenia molta por que li fessin mal. La veritat és que l’afecte i la paciència amb què l’han tractada ha estat el millor de la nostra experiència.” o un altre que diu “Un 10 en material i professionalitat, però sobretot un 1000 en amabilitat i dolçor. Anar al dentista sempre fa por, però amb aquesta doctora és molt més fàcil!” i també “Excel·lent clínica dental per a petits i grans. Amables, curosos, molt professionals i utilitzen materials de màxima qualitat. Han encertat sempre amb el diagnòstic i la solució tant amb les meves filles com amb els pares. Confiem sempre en Marta i el seu equip. Gràcies per tot :-)” i un altre: “Quina meravella, vaig pensar que mai no es podria dir això d’anar al dentista, però és que a més de solucionar els meus problemes, sense voler colar-me tractaments caríssims, si no explicant-me clarament les meves opcions, em van solucionar tot gairebé sense que m’adonés. Són grans professionals però a més a més el tracte que és fonamental, és meravellós. Acabeu portant la meva sogra, per temes més importants (amb cirurgia i altres) ia més d’un treball espectacular, per mi els més importants és com la van tractar en tot moment. Professionalitat, afecte i implicació. Molt molt bé!!! Marta i el seu equip…
La responsable última
Aquest és un dels aspectes que la Marta em remarca: no tenen res a veure les clíniques franquícia, de grans cadenes, que les clíniques amb noms i cognoms. “A la meva Clínica jo sóc la responsable última i única, i cada decissió que prenc és molt conscient. En un centre gran a vegades no saps ni qui pren les decissions, ni si intenten “colar-te” un tractament que sigui més rentable o que doni més beneficis. Al final, el responsable últim d’aquests centres no sol ser un dentista, sinò un empresari.”
Promocions de llançament
Per celebrar el llançament d’aquesta nova Clínica, tenen algunes promocions fins a final d’any, per exemple, “primera visita+ higiene + estudi radiogràfic: sense cost”. Un altre: “per a ortodòncia: estudi + imatges radiogràfiques: sense cost”. També “majors de 60 anys i famílies nombroses: 10% de descompte, i 15% els socis de Fanoc”.