Dijous,16 juliol, 2026
IniciA PORTADA“Para que no me olvides”. 5a Gala Solidària en benefici de l’AVAN...

“Para que no me olvides”. 5a Gala Solidària en benefici de l’AVAN i AFAB

  • 5a Gala Benèfica organitzada pel Rotary Club Sabadell en benefici de l’AVAN i AFAB, entitats que es dediquen a l’atenció de persones amb Alzheimer
  • El concert és un esdeveniment familiar que comptarà amb la presència de grups de pop-rock dels 60-70 com Los Manolos, Los Diablos, en Pep Sala (de Sau), Leslie (de Los Sirex) i en Santi Carrulla (dels Mustang)

SALUT / CULTURA / MÚSICA.  Maig 2022. El Rotary Club ja ultima els preparatius de la 5a Gala Solidària “Para que no me olvides” en benefici de la nostra fundació, l’AVAN, i de l’Associació de famílies afectades per l’Alzheimer de Barcelona.

L’AVAN tenim l’honor de ser amfitrions, a Sabadell, d’aquest esdeveniment que destinarà una part de la recaptació al projecte de l’AVAN. L’import es destinarà a finançar teràpies de neurorehabilitació per a persones afectades per malalties neurològiques i oferir suport als seus familiars i persones cuidadores.

El concert se celebrarà aquest diumenge 8 de maig, a les 19 h, al Teatre La Faràndula de Sabadell. Les entrades, a partir de 12 €, estan disponibles a www.paraquenomeolvides.org

SOBRE L’AVAN

L’AVAN és una entitat sense ànim de lucre fundada en 1993 a Terrassa. Està formada per un equip tècnic de 48 persones i una junta directiva on hi participen voluntàriament 13 persones. Compta també amb un programa de voluntariat on hi col·laboren 175 persones.

Situada a Terrassa, Sabadell, Rubí, Sant Cugat i Castellar, l’AVAN ofereix serveis de neurorehabilitació, programes de lleure inclusiu i sensibilització a la ciutadania.

L’objectiu principal de l’entitat és oferir els serveis de neurorehabilitació necessaris per a les persones amb afectacions d’origen neurològic i les seves famílies o persones cuidadores.

L’AVAN destina tota la captació de fons al finançament d’aquests serveis per a les famílies que no poden assumir-ne el cost total, mitjançant un programa propi de copagament.

- PUBLICITAT -
anun2
previous arrow
next arrow

FER UN COMENTARI

Introduïu el vostre comentari.
Introduïu el vostre nom aquí

- PUBLICITAT -
- PUBLICITAT -
renting
- PUBLICITAT -spot_img
ARTICLES RELACIONATS

El més llegit