Slider
Slider
Inici » a-ultimesnoticies » Resum d’actuacions de Connecta SQ al 2019
Slider

Resum d’actuacions de Connecta SQ al 2019

SOCIETAT. Aprofitant l’entrada al 2020 per fer un repàs de l’estat de la mobilitat no motoritzada al poble. De les propostes de connexions que hem promogut des de l’inici de Connecta:

  • S’han fet millores en la connexió amb el Camí Verd cap a la UAB i Bellaterra (queda pendent l’execució de la rampa d’accés).
  • La connexió amb Sabadell per Can Gambús segueix tenint punts negres com el pas per la rotonda d’entrada al polígon i l’accés al Parc de Can Gambús.
  • Per la part de la C1413 s’està iniciant el projecte de pas, tot i que aquest preveu el creuament de la via en dos ocasions, no molt agradable per les bicis.

Hi ha temes pendents encara, però es nota que hi ha hagut canvis significatius i estem satisfetes de ser part de l’empenta!

Publicat a la web de l’Ajuntament de Sabadell:

Comencen les obres d’arranjament de les voreres i allargament del carril bici de la rambla d’Ibèria fins a la plaça del Mil·lenari

El passat dilluns 10, varen començar les obres per fer la nova secció del vial de la rambla d’Ibèria, que inclouen l’eixamplament de les voreres actuals, l’asfaltatge de la calçada, nou enllumenat, plantació d’arbrat i l’allargament del carril bicicleta de la rambla d’Ibèria fins a la plaça del Mil·lenari. D’aquesta actuació, entre els barris de Gràcia i de Can Feu, al Districte 5, se’n fa càrrec Artífex Infraestructures, S. L, que hi estarà treballant durant els propers 6 mesos, amb un pressupost de 388.043,37 euros.

Mentre durin les obres, els vianants no podran passar per cap de les voreres de la rambla d’Ibèria entre el carrer de Pau Claris i el carrer de Rocafort. A peu, l’Ajuntament recomana d’anar pel carrer de Mart. Pel que fa al trànsit rodat, hi haurà oberts els quatre carrils de la rambla, tot i que seran més estrets, per poder treballar a les voreres. D’altra banda, el carrer de Cellers i el carrer de Quintana quedaran en cul de sac i els vehicles no podran accedir cap a la rambla d’Ibèria des d’aquestes dues vies. I per entrar al carrer de Mart amb vehicle només es podrà fer per l’entrada de l’oest.

La finalitat del projecte és perllongar l’actuació ja realitzada a la rambla d’Ibèria i acabar aquest tram pendent d’executar, fins a arribar a l’encreuament de la plaça. Es tracta d’una superfície de 5.974,32 m², entre el carrer de Pau Claris i la plaça del Mil·lenari.

La proposta pretén transformar la secció del vial actual amb l’ampliació de voreres, plantació d’arbrat, condicionament del sanejament existent, instal·lació de nou enllumenat, reforma del ferm i perllongament del carril bicicleta, per donar continuïtat al tram ja acabat entre la Nacional 150 i el carrer de Pau Claris.

Aquestes obres, que es van explicar al veïnat el passat 27 de gener, es cofinancen mitjançant el Fons de Desenvolupament Regional Europeu (FEDER).

2020-02-20

Deixa un comentari

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies

Diari Sant Quirze

↑ Grab this Headline Animator