JAVI QUINTANO
4/12/2024 | 13:50:32
Tu llegeixes gratis, però la informació vol hores. Si t’agrada el què llegeixes, anuncia’t o associa’t i fes possible que seguim publicant.
L’Associació de Comerç de Sant Quirze va celebrar ahir el sorteig de tardor amb un èxit rotund. L’acte va tenir lloc a l’Artbó, on es van sortejar 9 vals de 50 euros entre totes les compres participants. Inicialment es preveia sortejar 8 vals, però davant l’excel·lent resposta ciutadana, l’organització va decidir afegir-ne un més, arribant als 9 premis.
El sorteig ha comptat amb un sistema original i ple de dinamisme: una pluja de tiquets que els nens i nenes presents havien d’agafar a l’atzar, assegurant la transparència del procés. Els participants desconeixien el nom dels guanyadors o l’establiment al qual pertanyia cada tiquet. Les nenes que van protagonitzar la campanya del sorteig als cartells de tardor, alumnes del Taua Rodona (Emma, Claudia, Abril, Anna i Blanca) han estat part activa en l’esdeveniment, juntament amb quatre nens més que s’hi han sumat espontàniament.
Durant l’activitat, l’espai s’ha omplert d’un públic entusiasmat, amb una participació rècord que s’apropa als 800-900 tiquets recollits. L’ambient festiu ha quedat reflectit en un vídeo publicat a les xarxes socials de l’associació, on també es donaran a conèixer properament les imatges dels guanyadors amb els seus premis.
Els afortunats rebran comunicació directa per gaudir dels seus vals de 50 euros, bescanviables als comerços associats. Aquest sorteig de tardor posa de manifest l’esperit comercial i la implicació ciutadana de Sant Quirze, consolidant la confiança en el comerç local.