Inici » a-ultimesnoticies » Terrassa xifra en 12,5 milions d’euros l’impacte a la ciutat de la Copa del Món Femenina d’Hoquei

Terrassa xifra en 12,5 milions d’euros l’impacte a la ciutat de la Copa del Món Femenina d’Hoquei

L’Ajuntament de Terrassa ha xifrat en 12,5 milions d’euros l’impacte a la ciutat de la Copa del Món Femenina d’Hoquei a partir d’un estudi de la Diputació de Barcelona. L’informe indica que l’impacte econòmic directe ha estat de 8,6 milions i l’indirecte de 3,8. També s’ha calculat l’impacte en valor afegit per a l’economia local, que segons aquest treball ha estat de 9,9 milions. A més apunta que s’ha generat l’equivalent a 229 llocs de treball al municipi. Per al regidor d’Esports i president del Comitè Organitzador de l’esdeveniment, Miguel Ángel Moreno, les dades “refermen l’aposta” pel certamen esportiu, tant per l’impacte directe i indirecte, com per la “projecció internacional que ha tingut per a la ciutat”.

L’estudi ha determinat que els assistents s’han gastat una mitjana de 53,3 euros per persona. La xifra sorgeix de la despesa detectada entre el públic local assistent, amb 14,6 euros diaris, la del públic assistent de l’entorn directe de l’esport i l’organització (16,5), i la del públic assistent de fora de la ciutat (134). On s’ha detectat una major despesa per persona i dia, amb 215 euros de mitjana, ha estat entre els equips participants.

El públic assistent a l’esdeveniment, segons l’informe, va gastar-se en bars i restaurants de la ciutat 22,37 euros diaris. Pel que fa a compres en establiments, la mitjana ha estat de 25,86. En allotjament, la mitjana obtinguda de despesa és de 68,08. Un 40% van pernoctar a Barcelona, un 35% a Terrassa i la resta en altres destinacions. La despesa mitjana de desplaçament ha estat de 98,4 euros i també hi ha hagut una despesa de 22,81 euros en activitats culturals i d’oci.

En l’àmbit de la projecció, la Copa del Món ha generat un impacte econòmic en ‘publicity’ de 383.943 euros i un retorn econòmic de 10,9 milions, segons explica l’informe.

Pel que fa a audiència (‘opportunity to See’), s’han comptabilitzat 604 milions de visualitzacions o interaccions amb informacions referents a l’esdeveniment abans de la competició, entre l’1 de novembre i el 18 de juliol, i 363 milions en el període de competició, de l’1 al 17 de juliol.

Finalment, pel que fa a valors obtinguts en mitjans de comunicació, la competició va comportar l’aparició del Mundial a 1.097 articles online, 435 en premsa escrita, 134 impactes vinculats a mitjans radiofònics, aparicions a 51 televisions diferents i 35.336 posts de xarxes socials.

2022-11-18
promo primera vinyeta vida (1)
seguros Bilbao nuevo renting febrero 202202_Carta_agente_cast_SB_05
seguros-bilbao-2
seguros-bilbao
previous arrow
next arrow

Deixa un comentari

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies

Diari Sant Quirze

↑ Grab this Headline Animator