Slider
Slider
Inici » a-ultimesnoticies » L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès decreta la prestació dels serveis públics essencials i estrictament necessaris
Slider
Ajuntament de Sant Quirze del Vallès

L’Ajuntament de Sant Quirze del Vallès decreta la prestació dels serveis públics essencials i estrictament necessaris

  • La majoria del personal farà teletreball amb l’objectiu de reduir el màxim possible la mobilitat

SALUT/SOCIETAT. L’alcaldessa de Sant Quirze del Vallès, Elisabeth Oliveras, ha signat aquest diumenge un decret pel qual dictamina que, a causa de la crisi sanitària del coronavirus, es cobriran els serveis públics bàsics i essencials per garantir el bon funcionament i la gestió d’aquesta situació. L’Ajuntament facilitarà que el personal que tingui la possibilitat de fer-ho pugui treballar des de casa per tal que, més enllà dels serveis mínims, es pugui mantenir part de l’activitat.

S’entenen com a serveis essencials aquells que tenen com a objectiu cobrir les necessitats bàsiques i d’emergència de la ciutadania. A continuació detallem un resum dels més relacionats amb la ciutadania:

Oficina d’Atenció Ciutadana (OAC)

Hi haurà una persona de forma rotatòria presencial per prestar servei al registre general i a l’atenció ciutadana. L’horari d’atenció telefònica i telemàtica de l’OAC serà de 8.00 a 15.00 hores.

Benestar Social i Drets Civils i Gènere

Hi haurà el personal necessari per garantir l’atenció bàsica a la ciutadania segons les mesures excepcionals i recomanacions en relació als Serveis Bàsics d’Atenció Social, dictades per la Direcció General de Serveis Socials del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies de la Generalitat de Catalunya, dins la jornada laboral establerta.

Policia Municipal

Tot el personal es troba en actiu, de forma presencial en tots els casos. D’aquesta manera es cobreix la seguretat ciutadana, l’atenció bàsica i les mesures d’urgència i emergència que es produeixin durant la situació d’alerta, pandèmia i alarma general.

Brigada municipal

El cap de brigada i dues persones treballaran presencialment de manera rotativa. La resta del personal resta a disponibilitat de l’Ajuntament per cobrir les necessitats que puguin sorgir.

Protecció civil

Tot el personal actiu, de forma presencial.

Premsa i comunicació

El personal necessari per garantir el servei d’informació i comunicació corporativa en teletreball.

Salut Pública

1 tècnic/a de Salut Pública i una persona de suport administratiu de forma rotativa.

Prevenció de riscos

1 tècnic/a de prevenció de riscos laborals.

Consergeria

El personal de suport logístic de qualsevol equipament municipal, resta a disposició de les possibles necessitats de l’Ajuntament per a tasques pròpies del lloc de treball, segons jornada laboral aprovada.

Mentre duri la situació, l’Ajuntament treballa per incorporar tots els mitjans tècnics de què pugui disposar per adaptar les tasques de cadascun dels serveis municipals al teletreball.

Recordem que el passat 13 de març ja es va dictaminar un decret que definia el protocol d’actuació respecte el Coronavirus en l’àmbit laboral, determinant mesures concretes d’organització del personal, organització del treball i altres. El dia 14 de març, l’Estat Espanyol va decretar l’Estat d’alarma, per gestionar la crisi del
Coronavirus. Aquests fets van donar lloc al nou decret d’ahir diumenge.

2020-03-16

Deixa un comentari

El seu email no será publicat.Camps obligatoris marcats *

*

Aquest lloc utilitza Akismet per reduir els comentaris brossa. Apreneu com es processen les dades dels comentaris.

Uso de cookies

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.Más Info

ACEPTAR
Aviso de cookies

Diari Sant Quirze

↑ Grab this Headline Animator