-
Divendres a les 21.30 hores s’hissarà l’Estelada al parc de les Morisques
-
Dissabte 11 de setembre tindrà lloc l’ofrena floral al monument de Rafael Casanova a la plaça 14 d’abril
POLÍTICA / SOCIETAT. Sant Quirze del Vallès es prepara per celebrar la Diada Nacional de Catalunya, seguint les mesures de seguretat sanitàries establertes en aquests moments. Divendres a les 21.30 hores s’hissarà l’Estelada al parc de les Morisques. Les persones que hi vulguin assistir hauran d’entrar per la porta de l’avinguda del Mas, a partir de les 21 hores.
A continuació, a les 22 hores, tindrà lloc el concert de Roba Estesa, també al parc. Les persones que hagin reservat entrades per a aquest esdeveniment hauran d’entrar per la porta principal del parc, la de la rambla de Lluís Companys. La porta s’obrirà a les 21.30 hores.
El grup “Roba Estesa” fusiona músiques urbanes i festives amb la instrumentació i les melodies del folk i portarà demà les persones assistents a un viatge d’esperit crític pel feminisme. Les entrades estan exhaurides.
Ofrena floral
Com és habitual, el matí de dissabte 11 de setembre tindrà lloc l’ofrena floral al monument de Rafael Casanova a la plaça 14 d’abril. El recinte estarà encerclat, de manera que només les entitats que hi participen hi puguin accedir. La resta del públic podrà mantenir-se a l’altre costat de les tanques, des d’on podran seguir l’acte amb una bona visibilitat.
Les entitats que no hagin confirmat la seva participació, podran fer-ho el mateix dia al personal responsable de l’organització de l’acte.
Després de l’ofrena actuarà la Societat Coral Il·lustració Artística. També hi haurà ballada per part de la Colla de Gegants i Grallers de Sant Quirze. Aquesta però, serà estàtica, sense desplaçar-se per la rambla, seguint així les mesures de seguretat sanitàries.
Tancament del parc de les Morisques
El parc romandrà tancat divendres 10 de setembre, a partir de les 19 hores.
Dissabte ja estarà obert al públic.
Perquè no s’indica l’hora de la ofrena floral?
Perquè l’ajuntament no ens ho ha comunicat. Però sempre sol ser a les 11 del matí.